Körülbelül 5 perce végeztem vele és tulajdonképpen nem csalódtam a Fűrész sorozat újabb fejezetében. A hatodik rész a negyedik és ötödik rész színvonalát hozza, de messze elmarad az első és második résztől (a harmadik eggyáltalán nem tetszett és eddig az a legrosszabb rész szerintem). A film V. besorolást kapott, ezért a mozik nem vállalták be, így rögtön DVD-re jött ki, a negyedik részhez hasonlóan. A negyedik rész esetében érthető volt a legmagasabb korhatár kiszabása, de ennél a résznél szerintem nem. Kapásból a harmadik, negyedik, de még talán az ötödik rész is durvább volt ennél a résznél. Csapdákból is elég kevés volt benne, a túl sok flashback pedig nagyon lelasította a filmet. A fűrészes vége csavart megint nem sikerült eltalálnom (eddig 6/0), de ezt leszámítva végig kiszámítható volt számomra a film. 60%. Ennek ellenére nagyon várom a hetedik, elvileg utolsónak szánt részt, ami 3D-ben jön és ha minden igaz minden titokta fény derül és ezzel lezárul a Kirakós akta. Szeretem a Fűrész sorozatot, de szerintem épp itt lenne az ideje a befejezésnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidfilmkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr751834786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása