Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Eltűnt nővére után kutatva Clay Miller a hírhedt Kristály tó környéki sötét erdőben  egy rozoga viskóra bukkan a mohás fák rejtekében. A rendőrség és a helybéliek figyelmeztetése ellenére Clay követi a nyomokat. Útközben egy csapat kalandvágyó fiatalra bukkan, akik egy izgalmas hétvégét szeretnének eltölteni a táborban. Nem sejtik, hogy ez a néhány nap a reméltnél sokkal izgalmasabb lesz, hiszen a Kristály tó hírhedt gyilkosa, Jason Voorhees penge éles fegyverével ólálkodik a környéken…

Már tavaly óta megakartam nézni ezt a filmet, de mindig csak halogattam, hogy ráér ez még. Aztán ma megakadt rajta a szemem és megnéztem. Nem számítottam túl sokra, és nem is adott túl sokat a film. Szokványos modern slasher-horror film, betépett tinikkel, meztelen csajokkal és vérrel. Vér ügyileg kevesebb folyik el, mint például a szintén tavalyi slasher remake Véres Valentinben, de itt legalább van némi változatosság és ötletesség a gyilkolásokba. A párbeszédek olyan semmilyenek, a forgatókönyv pedig teljes mértékben kiszámítható. A szereplők közül pedig Jared Padaleckin kívül senkinek se sikerül igazán megszerettetni magát a nézővel. Mindezek ellenére egy szórakoztató horror filmről van szó, ami kikapcsol és leköt egy másfél órára. Százalékilag többet akartam adni, mint a Véres Valentinnak, de 70%-ot azért sokalltam volna. Ezért csak 65%, de bőven jobb volt, mint a Valentin.  Ma egész nap az járt a fejembe, hogy mennyire kikapcsolt és mennyire elszórakoztatott ez a film, ezért mégis csak megadom neki a 70%-ot. És várom a folytatást!

Augusztus 13-án jön elvileg a folytatás, habár az IMDb szerint a rendező kiléte még egyenlőre rejtély.

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidfilmkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr551637328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása