Nem fogok sokat írni a filmről, a Páros Mellékhatás egy olyan vígjáték amiből nemes egyszerűséggel hiányoznak a poénok. Az alapötlettel szerintem semmi baj nem volt, viszont a forgatókönyv pocsék. A szereplőkkel szinte semmi se történik, egyik pár foglakozásról mennek a másikra, aztán megvacsoráznak és újra itt a reggel és újra terápiák sora következik. A film 80%-ában csak dumálnak, hogy ez a kapcsolat ien szar, meg olyan szar, nem lövök le nagy titkot ha azt mondom hogy a végére persze minden happy end lesz. Vince Vaughn-nak elkéne kezdeni újra jó vígjátékokban szerepelnie, mert az utóbbi három film amit láttam tőle (Télbratyó, Négy Karácsony, Páros Mellékhatás), hát hogy is mondjam... elég gyenge. Jean Reno pedig egyenesen borzasztó a terápia vezetőjének személyében, nem is értem hogy vállalhatta el. A környezet ahol a film játszódik lenyűgöző, akár csak a három főszereplőnő (Malin Akerman, Kristen Bell, Kristin Davis), de ezek sajnos nem mentik meg a filmet és minket az unalomtól. 45%. Én végignéztem, de lesznek jópáran akik idő elött kifogják kapni a korongot a lejátszóból. A film amúgy se rövid, körülbelül 109 perc.

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidfilmkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr971854773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása