Fél évvel az új Star Wars trilógia első részének bemutatója elött, az egyik legnagyobb Star Wars rajongó "klub" tagjáról kiderül, hogy rákos beteg és nagy valószínűséggel nem fogja megélni a bemutató időpontját. A srác és barátai elhatározzák, hogy átszelik az országot és betörnek a Skywalker ranchre és ellopják a film nyers változatát.

Elöljáróban annyit, hogyha nem vagy Star Wars fan, vagy esetleg nem láttad az erdeti trilógiát, akkor ez nem lesz a te filmed! A film ettől még tetszhet bárkinek, de jóval élvezetesebb úgy nézni, ha tudjuk hogy az erdetei Star Wars filmek mely jeleneteit, sorait emelték át ebbe a road movie-vígjátékba. Amúgy a filmben feltűnik két egykori Star Wars-os is, névszerint Billy Dee Williams és Carrie Fisher. Az öt lúzer közül az enyhén túlsúlyos Hutch-ot alakító Dan Fogel a legnagyobb forma, de show-t nálam egyértelműen Seth Rogen nyerte, mint Star Trek buzi. Meg se kellett szólalnia és én már feküdtem a nevetéstől, egyszerűen fantasztikus volt! Apropó road movie, a szintén 2008-as Szextúra jóval kedvezőbb kritikákat kapott, mint a Fanboys. Pedig az utóbbi jóval színvonalasabbra és viccesebbre sikeredett. Én személy szerint háromszor rugaszkodtam neki, de 20 percnél tovább nem jutottam, ellenben a Fanboys-on elejétől a végééig jól szórakoztam és jókat nevettem. 75%.

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidfilmkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr671783930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása